מהו הדבר הראשון שהקונה רואה כאשר הוא מסתכל על מדפים שמלאים במוצרים שונים ומגוונים? - המראה החיצוני, במילים אחרות - האריזה. והיא באמת צריכה להיות ראויה לתשומת לב ומושכת, כדי שהקונה ירצה לקחת את המוצר, להחזיק את המוצר בידיים ולהכיר אותו מקרוב.
אריזה העשויה מפח כבר הרבה זמן נהנית מביקוש רב. זה לא מפתיע בכלל: קרוב לוודאי קופסה יפה לא תמצא את עצמה בפח הזבל, היא בהחלט יכולה לתפוס מקום משלה על אחד ממדפי המטבח בתור פריט עיצוב. כמו כן, זוהי מתנה טובה לכל חג.
צנצנות מפח לא מושפעות מהזמן שעובר ולא משינויי האופנה. בגלל זה דווקא בהן משתמשים בתור האריזה למוצרים ברמה גבוהה.
צנצנות דקורטיביות העשויות פח לבן מתאימות באופן מושלם לאריזה של מוצרי מזון. הן עונות לדרישות גבוהות ביותר של איכות, אין להן ריח משלהן והן לא משנות את טעמם של המוצרים.
בעזרת האריזה הזאת היצרנים מעלים בצורה משמעותית את ערכה של התוצרת שלהם, כיוון שבנוסף למוצרים עצמם הקונים רוכשים גם פריט נושא פרסום אמין במיוחד שנשמר לדורות רבים, ושמזכיר לקונים על החברה ועל המוצר במשך זמן רב לאחר השימוש במוצר עצמו.
אריזה מסוגננת שעשויה מפח איכותי יוצרת סטנדרט בינלאומי ליופי, שמסייע בשיווק מוצלח של תוצרת בכל השווקים האזוריים.
צמיחת התחרות גורמת להופעתם של מוצרים חדשים רבים, שבדרך כלל דומים האחד לשני, בשוק. לא תמיד הקונה יכול להבין את ההבדל בין מוצרים דומים, והוא מבצע, לפעמים, בחירה ספונטאנית. תופעה זו בולטת במיוחד בבחירת מוצרים שמטרתם היא יצירת הנאה אמיתית ואסוציאציות נעימות של טעמים בקרב הצרכנים. בצורה כזאת נוצר קשר מיוחד, גשר פסיכולוגי שנשמר בזיכרון להרבה זמן.
אריזה העשויה מפח כבר הרבה זמן נהנית מביקוש רב. זה לא מפתיע בכלל: קרוב לוודאי קופסה יפה לא תמצא את עצמה בפח הזבל, היא בהחלט יכולה לתפוס מקום משלה על אחד ממדפי המטבח בתור פריט עיצוב. כמו כן, זוהי מתנה טובה לכל חג.
צנצנות מפח לא מושפעות מהזמן שעובר ולא משינויי האופנה. בגלל זה דווקא בהן משתמשים בתור האריזה למוצרים ברמה גבוהה.
צנצנות דקורטיביות העשויות פח לבן מתאימות באופן מושלם לאריזה של מוצרי מזון. הן עונות לדרישות גבוהות ביותר של איכות, אין להן ריח משלהן והן לא משנות את טעמם של המוצרים.
בעזרת האריזה הזאת היצרנים מעלים בצורה משמעותית את ערכה של התוצרת שלהם, כיוון שבנוסף למוצרים עצמם הקונים רוכשים גם פריט נושא פרסום אמין במיוחד שנשמר לדורות רבים, ושמזכיר לקונים על החברה ועל המוצר במשך זמן רב לאחר השימוש במוצר עצמו.
אריזה מסוגננת שעשויה מפח איכותי יוצרת סטנדרט בינלאומי ליופי, שמסייע בשיווק מוצלח של תוצרת בכל השווקים האזוריים.
צמיחת התחרות גורמת להופעתם של מוצרים חדשים רבים, שבדרך כלל דומים האחד לשני, בשוק. לא תמיד הקונה יכול להבין את ההבדל בין מוצרים דומים, והוא מבצע, לפעמים, בחירה ספונטאנית. תופעה זו בולטת במיוחד בבחירת מוצרים שמטרתם היא יצירת הנאה אמיתית ואסוציאציות נעימות של טעמים בקרב הצרכנים. בצורה כזאת נוצר קשר מיוחד, גשר פסיכולוגי שנשמר בזיכרון להרבה זמן.
אלי שביט - מייסד ומנהל הפרוייקט
www.HomeBiz.co.il - רעיונות גדולים לעסקים קטנים.
באתר תוכל לקבל רעיונות פוטנציאליים ומקוריים להקמת עסקים, וכן טיפים ועצות לקידום, שיווק וניהול עסקים קיימים.
www.HomeBiz.co.il - רעיונות גדולים לעסקים קטנים.
באתר תוכל לקבל רעיונות פוטנציאליים ומקוריים להקמת עסקים, וכן טיפים ועצות לקידום, שיווק וניהול עסקים קיימים.